cuvinte de multumiri

in primul rand vrem sa multumim tuturor celor care au fost in piata victoriei in data de 5.12, celor care au cumparat, privit, admirat produsele noastre. multumita voua am castigat mai mult curaj si incredere sa continuam.
nu ne asteptam sa fie atatea aprecieri din partea voastra, avand in vedere ca a fost prima data cand am scos capul din barlog...printr-un frig insuportabil (pt noi care am stat pe loc), printre mutrele vecinilor cu materiale chicioase, foamea de zile mari (nu am avut timp nici sa merem` la buda, da sa mai mancam) totul a decurs cu zambetul pe buze.
sincer, nici nu stim cum sa va spunem ca va multumim mai frumos. speram sa simtiti aceste multumiri prin ceea ce avem sa va oferim.

totusi, ne cerem scuze pt cei carora le-am spus ca vom fi acolo si in data de 6.12, numai ca acest lucru nu a fost posibil pt ca am ramas fara bete si contractul cu primaria prevedea vanzarea betelor, prezentarea noastra la locul cu pricina fara bete fiind imposibila.

pe calea aceasta celor carora le-am spus ( si celor care nu le-am spus) ca modificam, refacem, construim alte "piese", asa vom face, numai ca trebuie sa ne scrieti un mail. cererile fiind foarte multe nu ne putem aduce aminte chiar de toate, plus ca nu stim cum sa va gasim. asteptam mailurile voastre la adresa noastra (degetemurdare@gmail.com) cat mai repede.
cu cat ne scrieti mai repede cu atat primiti mai repede produsele :)

vom posta produsele ramase de la vanzare si produsele noi in cateva zile, speram sa aveti rabdare si intelegere.

stef si nadja

0 comentarii: